FANDOM

Justin Hammer
JustinHammer.jpg
Imię i nazwisko

Justin Hammer

Rasa

Człowiek

Obywatelstwo

Amerykanin

Przynależność

Hammer Industries

Tożsamość

Brak podwójnej tożsamości

Moralność

Zła

Aktor

Sam Rockwell

Status

Więzień

Justin Hammer to właściciel Hammer Industries - firmy przemysłu zbrojeniowego, która niegdyś rywalizowała ze Stark Industries, a później przejeła jej rolę jako dostawcy technologii dla amerykańskiego wojska. Za współpracę z kryminalistą Ivanem Vanko, Hammer został skazany i osadzony w więzieniu Seagate.

BiografiaEdytuj

Przesłuchnie StarkaEdytuj

Kiedy senator Stern próbował zmusić Tony’ego Starka do przekazania technologi Iron Mana rządowi USA, Justin Hammer został wezwany jako ekspert w dziedzinie militariów i miał udowodnić, że posiadanie jej przez Starka zagraża bezpieczeństwu kraju. Tony jednak upokorzył Hammera pokazując nagrania z niudanych prób skopiowania kombinezonu przez firmę rywala. W wyniku tego kontrakt firmy Hammera z armią USA został anulowany.

Współpraca z Ivanem VankoEdytuj

Jakiś czas później Hammer i Tony spotkali się na Grand Prix Monako, gdzie obaj sponsorowali po jednym z bolidów. Podczas tego wypadu towarzyszyła mu Christine Everhart, która miała zrobić z nim wywiad do magazynu Vanity Fair. Kiedy jednak dowiedziała się o cofniętym kontrakcie, przeniosła swoją uwagę na Tony’ego i Pepper. W trakcie ataku Whiplasha na Starka, Hammer przyglądał się walce bedąc pod wrażeniem technologii Ivana Vanko, a kiedy Rosjanin został aresztowany biznesmen zaaranżował jego ucieczkę z więzienia.

W zamian za wolnośc Vanko miał zbudować dla niego kombinezony jeszcze bardziej zaawansowane niż Iron Man. Rosjanin jednak przekonał Hammera, że drony są lepszym rozwiązaniem i mimo początkowego sceptycyzmu, biznesmen zgodził się na to nie wiedząc, że Vanko wykorzysta je do własnych celów.

Justin Hammer with gun.jpg

Hammer przestawia broń dla War Machine

Gdy James Rhodes dostarczył wojsku jeden z kombinezonów Iron Mana, generał Meade wezwał Hammera, by uzbroił zbroję Mark II w swoją najnowocześniejszą broń, tworząc w ten sposób War Machine, który wraz z armią dronów miał być przedstawiony na Stark Expo.

Gdy Ivan Vanko poinformował go, że drony nie będą w pełni gotowe na pokaz, zdenerwowany Hammer zamknął go w swojej placówce pod czujnym okiem dwóch ochroniarzy. Jego humor poprawiał jedynie fakt, że zamiast dronów, będzie mógł zaprezentować  War Machine.

Hammer-with-hammer-drones.jpg

Podczas pokazu Stark Expo

Podczas pokazu Hammer dumnie prezentował kolejne modele dronów dostosowane do wszystkich rodzajów sił zbrojnych, a zwieńczeniem prezentacji był Rhodes w swojej zbroi  War Machine

Niespodziewanie na scene wleciał Iron Man, który dowiedział się, że Hammer współpracuje z Vanko. Wtedy Rosjanin zdalnie uruchomił wszystkie drony i przejął kontrolę nad  kombinezonem Rhodesa, nakazując im zaatakować Iron Mana. Kiedy rozpoczęła się walka, Hammer uciekł ze sceny próbując dowiedzieć się kto stoi za tym atakiem. Rozkazał wezwanie Gwardii Narodowej, lecz okazało się, że telefony przestały działać. Gdy Pepper Potts i Natalie Rushman próbowały dowiedzieć się co się stało, biznesmen starał się przepędzić kobiety, ale agentka Romanoff obezwładniła go i mężczyzna wyjawił miejsce pobytu Vanko. Potts z kolei wezwała policję, która szybko aresztowała Hammera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki