FANDOM

Czarna Wdowa
Blackwidowtextless.jpg
Imię i nazwisko

Natalia Alianovna Romanova

Inne pseudonimy

Natasha Romanoff
Natalie Rushman

Rasa

Człowiek

Obywatelstwo

Rosjanka
Amerykanka

Data urodzenia

22 listopada 1984

Miejsce urodzenia

ZSRR

Przynależność

KGB (dawniej)
S.H.I.E.L.D. (dawniej)
Avengers

Tożsamość

Powszechnie znana

Moralność

Dobra

Stan cywilny

Singiel

Aktor

Scarlett Johansson

Głos w dubbingu

Wiktoria Gorodeckaja

Status

Żyje

Natalia Alianovna Romanova znana również jako Natasha Romanoff lub Czarna Wdowa (Black Widow) jest jednym z najlepszych szpiegów na świecie. Jako młoda dziewczyna była agentką radzieckiego KGB, a później dołączyła do S.H.I.E.L.D., gdzie brała udział w wielu niebezpiecznych misjach. Kiedy Loki zaatakował Ziemię dołączyła do Avengers i pomogła ocalić Nowy Jork przed inwazją Chitauri. W następnych latach kontynuowała swoją służbę w agencji. Po wojnie domowej i upadku S.H.I.E.L.D., cała jej przeszłość i przykrywki zostały upublicznione, więc musiała zacząć układać swoje życie od nowa.

BiografiaEdytuj

Przykrywka w Stark IndustriesEdytuj

W 2011 roku Natasha pracując pod przykrywką notariusz Natalie Rushman z działu prawnego, nadzorowała przekazanie firmy Tony'ego Starka w ręce Pepper Potts. Jej zadaniem było sporządzenie raportu dotyczącego Iron Mana, by sprawdzić czy nadaje się on do Projektu Avengers.  Po dokonaniu formalności, Tony będąc pod wrażeniem kobiety zaproponował jej stanowisko asystentki. Natalie je przyjęła i towarzyszyła mu podczas wypadu do Monako.
Natasha Romanoff.jpg

Jako Natalie Rushman - asystentka Starka

Przed swoim przyjęciem urodzonym Stark zapytał Natalie, jak spędziłaby swoje urodziny gdyby miały się one okazać jej ostatnimi. Rushman odpowiedziała, że zrobiłaby to na co miałaby ochotę, z kimkolwiek miałaby ochotę. Tony biorąc sobie jej radę do serca, postanowił upić się na przyjęciu.

W trakcie spotkania Starka i Fury’ego, dzień po urodzinach miliardera, Natasha zdradziła Tony’emu  swoją prawdziwą tożsamość, a następnie dała mu zastrzyk z dwutlenkiem litu łagodzący objawy zatrucia palladem. Mimo to na polecenie Fury’ego zachowała swoją przykrywkę w Stark Industries i towarzyszyła Pepper Potts w trakcie Stark Expo.

Starcie na Stark ExpoEdytuj

Black Widow IM2.jpg

Czarna Wdowa w akcji

Kiedy podczas pokazu technologii Justina Hammera jego drony zaatakowały Iron Mana, Natasha wraz z Pepper zmusiła Hammera do wyjawienia swoich powiązań z Vanko i miejsca jego pobytu. Następnie wraz z Happym Hoganem udała się do ośrodka Hammer Industries, by powstrzymać Ivana. Gdy włamała się do placówki, bez większych

problemów obezwładniła strażników, lecz szybko przekonała się, że Vanko opuścił już budynek. Hakując komputer zdołała przywrócić Rhodesowi kontrolę nad jego zbroją, a następnie śledząc położenie dronów ostrzegła Iron Mana i War Machine przed nadciągającymi wrogami i Whiplashem.

Niedługo po tych wydarzeniach opuściła Stark Industries i złożyła raport na ręce Fury'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki